Via Carpatia - схема транспортного коридору та склад країн

Україна у транспортному коридорі Via Carpatia з Балтії до Чорного моря – важливий крок до євроінтеграції

Воєнна партія України - у соцмережі

Напрямки, пропускна спроможність та якісна інфраструктура залізниць уже тривалий час визначають геополітичну спрямованість держав та можливість їх швидкого розвитку у всіх сферах та інтеграції з оточуючим світом. У часи примусового знаходження у московській державі, на жаль, Кремль завжди стримував розвиток та європейську інтеграцію європейських держав закутих за своїм “залізним занавісом”  (Литва, Білорусь, Україна, Молдова). Це робилося шляхом умисного перекриття швидкого прямого сполучення між країнами Балтійського і Чорного морей, розвиваючи лише швидке сполучення Москви з Ленінградом (Петроградом, Санкт-Петербургом) і Фінляндією.  Українці почали виправляти ці недоліки щодо своєї держави не тільки у сфері автомобільного сполучення, але й у сфері залізничного сполучення.

На сайті Кабінету Міністрів України розміщена інформація, що 5 вересня 2018 року Міністр інфраструктури України Володимир Омелян перебуває із візитом у м.Криниця-Здруй (Республіка Польща).

В рамках візиту Володимир Омелян взяв участь у XXVIII Економічному форумі та у конференції «Європа Карпат». У панельній дискусії щодо перспектив Карпатського регіону та транспортного майбутнього Європи загалом взяли участь Міністр інфраструктури Республіки Польща Анджей Адамчик, Міністр комунікацій та транспорту Республіки Литва Рокас Масюліс, Міністр транспорту, будівництва та регіонального розвитку Словацької Республіки Арпад Ершек, Міністр транспорту Чеської Республіки Дан Ток, Міністр зовнішньої економіки і закордонних справ Угорщини Петер Сійярто.

У своєму виступі Володимир Омелян наголосив, що інфраструктура – це завжди про майбутнє: «Надзвичайно важливо, що сьогодні ми разом із європейськими колегами обговорюємо спільні проекти в інфраструктурі. Швидке та ефективне транспортне сполучення міцно з’єднує Європу сьогодні, спільні великі інфраструктурні проекти єднатимуть і в майбутньому. Україна, безперечно, є наріжним каменем європейського руху: в прямому і в переносному значенні».

За словами Міністра інфраструктури України, з початком російської агресії на Сході України, наша держава переорієнтувала трафік вантажів та пасажирів зі східного напрямку на західний, до країн ЄС: «Український вектор дивиться чітко на Захід. У 2015 році у нас з’явилась ідея нового транспортного коридору, який з’єднає Україну, українські порти Чорного моря з ЄС, і ми почали втілювати цю ідею у 2016 році. Ми сподіваємось закінчити всі роботи по новому транспортному коридору, який з’єднає Польщу з Україною та Балтійське море із Чорним морем, до 2020 року».

«Сполучення із ЄС – це не тільки автобани, але і залізниця. У 2016 народилась геніальна ідея запровадити пряме залізничне сполучення між Україною і Польщею, між Києвом, Львовом та Перемишлем. І ми це втілили. Цього року, я сподіваюсь, ми запустимо нове пряме сполучення Мукачево – Будапешт. Він вже майже готовий до запуску, він буде надзвичайно успішний і матиме попит на ринку. Також 28 вересня ми запускаємо пряме сполучення Києва із Мінськом, Ригою та Вільнюсом», – наголосив Володимир Омелян, – «Залізниці України і держав ЄС міцно беруться за руки і створюють єдине кільце країн Східної Європи і Балтії. Вірю, що велике об’єднання країн Європи і Балтії залізничним сполученням відбудеться вже в найближчі роки. Все починається з Via Carpatia і веде далі до всього світу».

Після завершення панельної дискусії відбулася церемонія підписання Спільної заяви міністрів щодо великих інфраструктурних проектів у регіоні Центрально-Східної Європи.

Необхідно зазначити, що Путін за допомогою гібридної воєнної агресії проти України заблокував короткий транспортний коридор з Китаю через Україну до Євросоюзу (через Казахстан і короткий відрізок через РФ). Залізничні війська РФ під керівництвом росіянина китайського (тувинського) походження Сергія Күжүгет оглу Шойгу навіть проклали залізницю навколо України з Казахстану до Білорусі (10 млн. населення) звідки китайський новий шовковий шлях проходить через Польщу до Євросоюзу. Перед цим за допомогою воєнної агресії проти Афганістану Кремль заблокував відродження нового Шовкового шляху з Індії і Китаю через багато країн до Європи, щоб заставити китайців у перспективі користуватися лише Трансибірською залізницею та БАМом. 

Україна повинна піклуватися про свої транспортні коридори і тому участь у Via Carpatia – це чудовий шлях до Євросоюзу і всього західного світу, вигідний для всіх.

Джерела:

Podpisano umowę na koncepcję programową dla 24 km trasy Via Carpatia

Залізниці України і держав ЄС міцно беруться за руки і створюють єдине кільце країн Східної Європи і Балтії, – Володимир Омелян

Схожих записів не знайдено...

Останні записи

Канадські військова місія залишається разом з Україною у Львові

UNIFIER зміна канадського керівництва, Воєнна партія

Воєнна партія України – у соцмережі Українці повинні бути особливо вдячні канадським військовим за допомогу у військовій сфері для відбиття російської гібридної агресії. Адже Канада не є Гарантом Будапештського меморандуму, проте робить дуже важливу допомогу

Великобританія допоможе покращити захист України зі сторони Чорного моря, Одеси

Воєнна партія України – у соцмережі Британія збільшить військову підтримку свого союзника України, відправивши Королівських морських піхотинців пізніше цього року та збільшить присутність патрулів Королівського морського флоту у Чорному морі в 2019 році. Очікується, що

Нормативні документи щодо забезпечення військових

Воєнна партія України – у соцмережі Є значна кількість нормативних документів щодо забезпечення військових, які мало хто знає. Тому у цій публікації дані основні керівні і нормативні документи по таким розділам: Грошове забезпечення Речове забезпечення

Воєнна партія України - у соцмережі
Редактор сайту mil.biz.ua

Leave a Comment

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Підтримайте нас поширенням запису!