Категорії
Загальне

Краще б Президент України Зеленський збанкрутував не КрАЗ і “Богдан”, а свій “95 квартал” з його клоунами

Воєнна партія України - у соцмережі
Pin Share
«Богдан Моторс» здійснював збирання вантажних автомобілів (МАЗ 6317) для потреб Збройних Сил України

Автомобільна компанія «Богдан Моторс» цього року фактично закрила завод у Черкасах, який виготовляв автомобільну техніку для Міноборони, у цехах порожньо – працівників скорочено. Перемога?

Автоскладальний завод №2 АТ «Богдан Моторс» останні роки здійснював збирання вантажних автомобілів (МАЗ 6317) та позашляховиків Богдан-2251 (базове шасі Great Wall Wingle 5) у якості медичних машин і Богдан 2351 для потреб Збройних Сил України та інших військових формувань.

«Богдан Моторс» здійснював збирання позашляховиків Богдан-2251 (базове шасі Great Wall Wingle 5) у якості медичних машин потреб Збройних Сил України

В останній рік Міністерство оборони перейшло до закупівлі вантажних автомобілів марки МАЗ у українських дилерів, остання з таких закупівель відбулась у вересні, а її обсяг склав майже 100 млн гривень за 41 одиницю.

У цьому тендері намагалися взяти участь шість учасників, трьом відмовили немов би то через “недоліки у документації”.

Це зокрема ТОВ «КрАЗ», що є дилером ПрАТ «АвтоКрАЗ», щодо якого порушено справу про банкрутство, через що компанію не допускають до тендерів; ДП «Автоскладальний завод № 2» ПАТ «АК «Богдан», що пропонував частково локалізований МАЗ-63172 (Богдан-63172) та ТОВ «АЛАРІТ-ПРОМ», що також пропонувало МАЗ.

Інші компанії, які були допущені та брали участь аукціоні, – ТОВ «Спец-Ком-Сервіс», яка пропонувала CKC-MZ5309-01БП на шасі МАЗ-5309 та ТОВ «АВТО-РЕГІОН», що пропонувала автомобілі CKC-DNAM6-01БП на шасі Daewoo Novus.

В Автомобільній компанії «Богдан Моторс» зауважують, що вітчизняні виробники так і не отримали доступу до дешевих фінансів які б могли значно посилити виробничі потужності підприємств та збільшити обігові ресурси. Отримати кредитування для забезпечення виконання державних замовлень і досі є проблемою.

Натомість нинішня влада, яка уособлює “державу” робить усе, щоб уже отримані кредити ставилися під сумнів, стверджують у  підприємстві: «Вже більше року у провадженні Господарського суду м. Києва перебуває справа про оскарження договору новації, укладеної між АТ «Укрексімбанк» та АТ «АК «Богдан Моторс». Прокуратура затягує розгляд даної справи, оскільки у них відсутня будь-яка аргументація, однак негативний шум у повітрі зберігається».

Як результат, доходи компанії впали у рази. Це наочно видно з обсягів сплачених «Богдан Моторс» податків та інших відрахувань у бюджети всіх рівнів. Наприклад у 2019 році загальна сума сплачених податків та зборів становила понад 384 млн грн. А за 11 місяців цього року цей показник ледве перевищив 120 млн грн.

Кредитори так само відмовляються йти на зустріч позичальникам під час пандемії, зазначають на підприємстві. На завершення фінансового року, один з кредиторів «Богдан Моторс» подав заяву про відкриття провадження у справі про банкрутство компанії. 23 грудня Господарським судом Дніпропетровської області відкрито провадження у справі про банкрутство АТ «АК «Богдан Моторс».

Нагадаємо, що в жовтні 2020 року повідомлялось про поновлення замороженого контракту на виготовлення черкаським заводом «Богдан Моторс» базових бронемашин для другої батареї мобільних 120-мм мінометів для ЗС України.

Довідка: Автокомпанія “Богдан Моторс” належить ексзаступнику секретаря РНБО Олегу Гладковському. Олег Гладковський – один із головних ексбізнес-партнерів попереднього президента Петра Порошенка. Він керував корпорацією “Богдан”, частку в якій мав також і Порошенко. У 2015 році Гладковський обійняв посаду заступника секретаря РНБО.

Днями кколишній шоумен, зірка розважального шоу для російськомовних а тепер президент України Зеленський в інтерв’ю “Фокусу” заявив: “Всі чекають, коли посадять Порошенка”.

Очевидно під “всі”, розуміються спонсори виборчої кампанії Зеленського та віртуальної партії “Слуга народу”.

При кожному “сміливому” випаді проти проукраїнських, патріотичних, волонтерських сил, а також екс-президента Порошенко, Зеленський та його команда скромно замовчують та не згадують злочини екс-президента з Донбасу Януковича.

Читайте також: «АвтоКрАЗ» проти «Богдана»: Чи могло банкрутство АвтоКрАЗу вплинути на припинення закупівель техніки для Міноборони?

Читайте також: Чи є привід для скандалу? Що із себе представляє “Богдан-МАЗ”

Читайте також: За постачання санітарних автомобілів «Богдан» для ЗСУ – обшук від НАБУ

Небхідно зазначити, що КрАЗ – це легендарне українське підприємство, вантажні автомобілі якого знає весь світ. Чеська “Татра” – подібне підприємство, у значно меншій державі ніж Україна і без такого потужного замовника як ЗС України.

“Богдан” – чудова ініціатива не спекуляції газом чи нафтою, а виробництва (спочатку складання) дуже потрібних типів автомобілів.

Дуже сумно, що за часів президенства Зеленським в Україні, ці два підприємства стають банкрутами, а на заміну їм приходять “придворні” “спекулянти” імпортною технікою…

Всі експерти згодні, що краще б Президент України Зеленський збанкрутував свій “95 квартал”, а не КрАЗ і “Богдан”

Додатково

Воєнна партія України - у соцмережі
Pin Share

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Підтримайте нас поширенням запису!