Спілка офіцерів України звернулася до Міністра оборони України щодо удосконалення  грошового забезпечення військовослужбовців

Воєнна партія України - у соцмережі
Pin Share

Чотири роки після організованої нинішніми керівниками держави “Революції гідності” воєнні українці терпеливо і мовчазно переносили падіння рівня життя,   боролися з російською воєнно-економічною, політичною, ідеологічною й інформаційною агресією, яка була допущена некомпетентними і злочинними діями минулого й нинішнього керівництва держави.


Для прикладу, нинішнє керівництво держави опустило військові пенсії  у ~3,5 рази у доларовому обчислені порівняно з воєнними пенсіями часів державних зрадників Януковича і Азарова. Нинішні військові пенсії ветеранів ЗС України стали  у десятки разів нижчі ніж у військовослужбовців США та країн НАТО, а шлях до “світлого майбутнього” в ЄС і в НАТО  починає нагадувати минулий шлях до “світлого майбутнього”, комунізму.

Чотири минулі роки показують, що нинішня влада, захоплена своїм збагаченням та страхом відповідальності за втрату державності – не спроможна без воєнної громадськості звернути увагу на інтереси воєнних, особливо на інтереси ветеранів воєнної служби.

Однією з форм невдоволення військових, стало зверненя толерантної Спілки офіцерів України  до Міністра оборони України Полторака, який прийшов на цю посаду з університету внутрішніх військ і ймовірно тому йому байдужий рівень життя ветеранів Збройних Сил України. Крім цього, як відомо, керівництво силових структур України отримали значне підвищення посадових окладів, а значить і значне підвищення пенсій від Гройсмана ще у 2016 році.

Лист-звернення Всеукраїнського Громадського об’єднання “Спілка офіцерів України” до Міністра Оборони України  Генерала Армії України Полторака щодо удосконалення  структури грошового забезпечення військовослужбовців і приведення його у відповідність їхнім  фізичним і моральних затратам (джерело – портал СОУ)

Вих.№    3 –  с    від«10 » січня  201р.

Міністру оборони  України

генералу армії України     Полтораку С.Т.

 Шановний Степане Тимофійовичу!

Понад три роки тривала складна і звивиста робота Міністерства оборони України та військової громадськості щодо удосконалення  структури грошового забезпечення військовослужбовців і приведення його у відповідність їхнім  фізичним і моральних затратам.

Прийнята 30 серпня 2017 року Кабінетом Міністрів України постанова №704 “Про грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб” стала вирішальним кроком у цьому процесі, вона відкрила шлях для приведення розмірів раніше призначених пенсій у відповідність сьогоднішнім реаліям.

Були достатні підстави сподіватись, що результати праці і служби державних службовців, військовослужбовців і службовців інших структур сектору безпеки і оборони будуть оцінюватись за однаковими принципами, на однакових засадах та умовах із застосуванням коефіцієнтів, обумовлених умовами, в яких вони виконують службові обов’язки. Армійська спільнота очікувала, що безлад у системі грошового забезпечення військовослужбовців буде подоланий, що безпосередньо позитивно вплине й на пенсійне забезпечення осіб,  звільнених з військової служби.

Проте, прийняте без достатнього правового і фінансового обґрунтування, вивчення і детального аналізу соціальних наслідків і ризиків рішення щодо відтермінування набрання чинності постановою №704 “Про грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб” до 1 січня 2019 року знівелювало плоди трирічної спільної роботи органів виконавчої влади та інститутів громадянського суспільства. “Азаровщина”, збереження моделі ручного управління одним із видів забезпечення військ, суб’єктивізм і несправедливість при визначенні і виплаті грошового забезпечення військовослужбовцям збережені ще на рік.

Спілка офіцерів України поінформована, що на початку року представникам Міністерства оборони України кулуарно, без дотримання будь-яких вимог регламенту діяльності органів виконавчої влади,  були передані для вивчення і опрацювання давно анонсовані таємно розроблені Міністерством соціальної політики України “реформаційніˮ зміни системи пенсійного забезпечення осіб, звільнених з військової служби. Сутність змін полягає у спробі замінити просту і прозору систему обчислення і перерахунку раніше призначених пенсій залежно від розмірів грошового забезпечення військовослужбовців на багатоскладову корупціогенну формулу залежності від середньої заробітної плати в Україні та індексу споживчих цін. При цьому специфіка виконання службових обов’язків, наявні фізичні і психічні навантаження, ризи для життя і наслідки для здоров’я до уваги не беруться.

За всією цією риторикою і діями проглядається лише один мотив – в такий спосіб Мінсоцполітики пропонується зекономити бюджетні кошти на військових пенсіонерах. Перенесення ж набрання чинності постановою від 30 серпня 2017 року №704 будь-якої економії чи додаткового навантаження на державний бюджет України у 2018 році не містить.

Ретельний аналіз чинного законодавства свідчить, що створена і роками усталена система призначення, обчислення, виплати і перерахування раніше призначених пенсій залежно від зміни розмірів грошового забезпечення, приведення їх у відповідність розмірам прожиткового мінімуму і ціновій політиці держави не потребує кардинальних змін.

Поряд з тим, і рішення про перенесення термінів набрання чинності зазначеною постановою, і оприлюднення новел щодо пенсійного забезпечення осіб, звільнених з військової служби, викликало однозначно негативну реакцію як у військових колективах, так і у спільноті військових пенсіонерів.

Такі рішення носять демотивуючий, деморалізуючий і дестабілізуючий характер, спонукають військовослужбовців та службовців інших структур сектору безпеки і оборони до мовчазного страйку, дострокового розірвання контрактів, масового звільнення з військової служби. При нинішній укомплектованості військових частин і підрозділів, в тому числі – тих, що виконують бойові завдання, це – пряма і безпосередня загроза національній безпеці і обороні, ставить під загрозу зриву виконання бойових завдань по захисту незалежності і територіальної цілісності країни.

Зауважимо, що прості і прозорі соціально-економічні питання щодо грошового забезпечення військовослужбовців і пенсійного забезпечення осіб, звільнених з військової служби,  переростають у складну морально-політичну проблему, яка несе в собі суттєві політичні та іміджеві втрати конкретних політичних і державних діячів та політичних сил.

Зважаючи на викладене, закликаємо Вас:

вжити можливих заходів щодо скасування постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2017 року №1052 та із 1 січня 2018 року виплачувати грошове забезпечення військовослужбовцям відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2017 року № 704;

ретельно проаналізувати розроблений Міністерством соціальної політики України законопроект про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо перерахунку пенсій особам, звільненим з військової служби, і не допустити звуження прав військовослужбовців на належне пенсійне забезпечення, а військових пенсіонерів – на відповідний перерахунок раніше призначених пенсій.

З повагою,

Голова Всеукраїнської громадської організації

“Спілка офіцерів Україниˮ

генерал-лейтенант

            О.О.Скіпальський

Висновки і пропозиції.  Спілка офіцерів України (СОУ) утворена найбільш патріотично настроєними офіцерами України одночасно зі здобуттям Україною незалежності у 1991 році і стала офіцерською основою, яка забезпечила безкровний перехід українського сегменту ЗС СРСР до ЗС України та громадський контроль за ЗС України у найбільш  критичний початковий час незалежності. СОУ забезпечила початкову кадрову основу для керівництва ЗС України на різних рівнях. 

У теперішній час на основі СОУ доцільно створити Воєнну партію України (ВПУ), яка забезпечить захист різносторонніх воєнних інтересів України та українців на фоні зовнішньої агресії московської держави та некомпетентності і корупційності у воєнній сфері багатьох менеджерів державного управління України. Ведучі політичні партії України у теперішній час є партіями олігархів і захищають насамперед їх бізнес-інтереси, а військові для них є фактично  маловартісним “гарматним м`ясом”. Це принципово відрізняється від практики передових країн світу (США та інші країни НАТО).

сайт ВПУ - Воєнна партія України Громадське об`єднанання чи політична партія “Воєнна партія України” може об’єднати ветеранів ЗС України, Національної Гвардії України, СБУ, МВС та інших воєнних державних структур України і на цій основі  обрати своїх представників у Верховну Раду України та інші Ради, принести велику користь Україні, українцям  та всім країнам світу, які підтримують свободу і розвиток України. 




Через 4 роки війни воєнні пенсії українців вперше обговорюють в РНБОУ

Ветеран військової служби США купує будинок на Гавайях

Служба в американській армії  … пенсія становить від $ 664 до $ 18,061 в залежності від звання і терміну служби, зберігаються і множинні пільги покладені ветеранам…

 

Додатково

Воєнна партія України - у соцмережі
Pin Share

4 коментарі “Спілка офіцерів України звернулася до Міністра оборони України щодо удосконалення  грошового забезпечення військовослужбовців”

Позор правителям Украины и руководитялям Министерства Обороны Украины из внутренних войск, которые 4 года не вспоминают о ветеранах ВС Украины, которых опустили в нищету в результате “Евро”майдана.

З 2008р. уряд та песійний фонд України дурили військових пенсіонерів непроведеннями щорічних, щомісячних інфляційних індексаційних неперерахувань відчого пенсії щорічно по декілька разів на рік зменшувалися і зменшувалися. у 2012р. пенсій виплачувалися на підставі постанови км у №1294 від 2007р. та в подальшому пенсійний фонд та його головні управлінні в супереч дій постанови км у №45 від 2008р. згідно якої визначено порядок проведення перерахунки пенсій урядом і пенфондом постанови не виконувалися. у 2012р. урядом була видана постанова №355 від 23.04.2012р. згідно якої були проведені перерахунки пенсій на 11% потім на 23% потім на 35% перерахунки згідно постанови повині були провестися з урахуванням підвищень згідно постанови 355 пенсійний фонд провів перерахунки без урахування попередніх підвищень у перерахунках від чого пенсій знизилися ще більше. На перерахунки ж зроблені військовими обл.комісаріатами на підставі постанови 355 на вимогу управлінь пенфонду згідно вимог постанови 45 згідно довідок наданих обл.військкомісаріатами управлінням пенфонду в обл. пенсійний фонд та його головні управлінні до уваги умисно не взяли від чого пенсії ще більше зменшилися і досягли до рівня менших ніж у призначених осіб які відсиділи половину свого життя у вязниці, бомжів ніде не працюючих, прибиральниц та інших. На теперішній час уряд намагається створену ним своєю бездіяльністю протягом багатьох років у спосіб послідуючого обдурювання провести перерахунок який ніяк не буде співпадати з тими перерахунками які ними в спосіб їхнього обдурювання не дорівнюватиме співвідношеню незроблених ними перерахунків до тих які вони хотять провести згідно постанови км № 704 від 2017р.. Фактично військові пенсіонери були пограбовані свойм урядом, владою умисною йхньою бездіяльністю. Звернення до судів у відстоюванні порушеного результатів не дають. Суди своїми рішеннями у задоволенні вимог безпідставно відмовляють або взагалі спрау до розгляду не приймають. справу загнано у глухий кут розвязання якого вбачаю лише у прояві страйку непокори та розгоні такої влади яка вчинила безлад безправ*я та бесчинство і нічого з такою владою царемониться тому, що у такий спосі влада займається грабункам.

З 2008р. уряд та пенсійний фонд України дурили військових пенсіонерів непроведеннями щорічних, щомісячних інфляційних індексаційних неперерахувань відчого пенсії щорічно по декілька разів на рік зменшувалися і зменшувалися. у 2012р. пенсій виплачувалися на підставі постанови км у №1294 від 2007р. та в подальшому пенсійний фонд та його головні управлінні в супереч дій постанови км у №45 від 2008р. згідно якої визначено порядок проведення перерахунки пенсій урядом і пенфондом постанови не виконувалися. у 2012р. урядом була видана постанова №355 від 23.04.2012р. згідно якої були проведені перерахунки пенсій на 11% потім на 23% потім на 35% перерахунки згідно постанови повині були провестися з урахуванням підвищень згідно постанови 355 пенсійний фонд провів перерахунки без урахування попередніх підвищень у перерахунках від чого пенсій знизилися ще більше. На перерахунки ж зроблені військовими обл.комісаріатами на підставі постанови 355 на вимогу управлінь пенфонду згідно вимог постанови 45 згідно довідок наданих обл.військкомісаріатами управлінням пенфонду в обл. пенсійний фонд та його головні управлінні до уваги умисно не взяли від чого пенсії ще більше зменшилися і досягли до рівня менших ніж у призначених осіб які відсиділи половину свого життя у вязниці, бомжів ніде не працюючих, прибиральниц та інших. На теперішній час уряд намагається створену ним своєю бездіяльністю протягом багатьох років у спосіб послідуючого обдурювання провести перерахунок який ніяк не буде співпадати з тими перерахунками які ними в спосіб їхнього обдурювання не дорівнюватиме співвідношеню незроблених ними перерахунків до тих які вони хотять провести згідно постанови км № 704 від 2017р.. Фактично військові пенсіонери були пограбовані свойм урядом, владою умисною йхньою бездіяльністю. Звернення до судів у відстоюванні порушеного результатів не дають. Суди своїми рішеннями у задоволенні вимог безпідставно відмовляють або взагалі спрау до розгляду не приймають. справу загнано у глухий кут розвязання якого вбачаю лише у прояві страйку непокори.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Підтримайте нас поширенням запису!